A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





martes, 3 de diciembre de 2013

PRIMEROS LAYOUTS




Una página dedicada a la meva filla. La foto és feta un dia que passejavem juntes portant un dels seus vestits preferits, aquest estiu passat. Sabeu perquè és el seu preferit?

Una página dedicada a mi hija. La foto está hecha un día que paseabamos juntas llevando uno de sus vestidos preferidos, este pasado verano. Sabéis porqué es su preferido?






No faig molts layouts potser també per que no sé (o no sabia) on guardar-los. Ara sí!! Un àlbum 30x30 regal d'aniversari que ja és a la llista per escrapejar.


No hago muchos layouts tal vez porque no sé (o no sabía) donde colocarlos. Ahora sí!! Un álbum 30x30 regalo de aniversario que ya está en la lista para escrapear.





Y vosotras, os atrevéis con los layouts o sois más de mini álbums?


6 comentarios:

  1. És cert que no et veig mai fent LOs... a mí es un format que m'atrau però que em fa una mica de respecte... també em passava com a tu, pensava... i un cop acabat, què? (ho vaig solucionar amb un àlbum semblant al teu)! I la veritat és que t'ha quedat molt maco, m'agrada la combinació de marrons amb els roses, a lo "fresa y chocolate"! i ara m'intriga perquè és una dels seus preferits :S per què sembla una princesa??

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Perque la fandilla quan gira, vola molt i això a les nenes els encanta!!!! Un petó

      Eliminar
  2. Precios el primer, encantador i les fotos molt boniques. Sobre tot la segona.
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  3. ¿Es su preferido porque gira con ella? Creo que nos pasaba a muchas ;)

    ResponderEliminar
  4. Jo abans era de minis, i encara ho sóc (crec que és el format que més m'agrada). Però aquest 2013 vaig començar a fer LO's per treure'm la por de tant d'espai buit i conforme he anat fent, cada vegada m'agrada més i ja no em fa tant de respecte.
    El teu LO t'ha quedat molt maco, amb molt d'encant!

    Petonets!

    Charo

    ResponderEliminar
  5. Yo pensé lo mismo en cuanto vi la foto: la falda de vuelo, girar y girar... (^ ^) a mí también me encantaba hacerlo. Soy y seré de "minis". Tengo un único layout colgado en un marco pero sigue dándome respeto la página tan grande y aunque soy persona que disfruta mucho viendo fotos, prefiero el formato más manejable y verlas por temas ;) La foto de la portada del álbum también me gusta mucho. Besitos ♥

    ResponderEliminar