A veces se me olvida cuánto me gusta trabajar con las manos, sólo a veces...





sábado, 18 de diciembre de 2010

Organizador Navideño

Obrir la meva bústia i somriure va ser tot alhora, un sobre destacava per damunt de la publicitat, endivineu bé, és aquest organitzador que m'ha regalat Tana. Quina preciositat! No m'atrevia a obrir-lo, fa tant bonic així!

Abrir mi buzón y sonreír fue una misma cosa, un sobre destacaba por encima de la publicidad, acertáis, es este organizador que me ha regalado Tana. Que preciosidad! No me atrevía a deshacerlo, está tan precioso así!



Al final em vaig decidir a obrir-lo, em picava la curiositat; unes butxaques guarden molt ben endreçades les llistes dels menús, de les felicitacions i dels regals per Nadal. Està fet per a mi! Sóc ordenada de vici, així que més encertat no podia estar! Moltíssimes gràcies Tana, per aquest treball tant ric, tant bonic i tant especial! Tinc molta sort!

Finalmente me decidí a abrirlo, me picaba la curiosidad; unos bolsillos guardan muy bien ordenadas las listas de los menús, de las felicitaciones y de los regalos de Navidad. Es ideal para mí! Soy ordenada de vicio, así que más acertado no podía ser! Muchísimas gracias Tana, por este trabajo tan rico, tan bonito y tan especial! Soy muy afortunada!



Feliz fin de semana a tod@s!

7 comentarios:

  1. Apa Montse , quin regal mes encertat t'han fet ehhh. que guai . La Tana , fa unes coses molt delicades i encertades. disfruta-hu . roser

    ResponderEliminar
  2. Nunca se me habría ocurrido, pero ahora al verlo me parece muy útil, ¡qué buena idea! No me extraña que te haya encantado. Un beso grande.

    ResponderEliminar
  3. ¡Me alegro tanto de que te haya gustado, Montse! (^^) Gracias a ti por estar ahí. Un besazo de domingo mañanero ♥

    ResponderEliminar
  4. Un organitzador perfecte i molt ben encertat , jo també n'he rebut un , el veuràs al meu blog .

    Bon Nadal !!!!!!!

    Petons , Anna

    ResponderEliminar
  5. Hola Montse,un regal molt bonic,l'he vist també al blog de l'Anna,felicitats i Bon Nadal

    ResponderEliminar
  6. Doncs sí... és molt maco, m'encanta.

    ResponderEliminar
  7. Tana y sus detalles le quedo precioso.
    un beso

    ResponderEliminar